Dostępność produktów
- Informacje o orientacyjnej dostępności towaru podane są przy jego opisie.
- Jeżeli towar sprowadzany jest od dostawcy dopiero po złożeniu przez Klienta zamówienia, zaznaczone jest to w dostępności towaru jako produkt "Na zamówienie - termin do potwierdzenia".
- W przypadku, gdyby obsługa Sklepu nie była w stanie w danym momencie skompletować wszystkich towarów objętych zamówieniem, Klient informowany jest niezwłocznie o tym fakcie. Klient ma wówczas prawo wybrać jedną z odpowiadających mu opcji:
- częściowa realizacja zamówienia,
- wydłużenie czasu oczekiwania,
- anulowanie całego zamówienia.
- W przypadku braku dostępności towaru lub spowodowanym innymi, choćby przejściowymi okolicznościami niemożności spełnienia świadczenia o właściwościach zamówionych przez Klienta, Sprzedający po uzgodnieniu tego z Klientem może zwolnić się z zobowiązania przez spełnienie świadczenia zastępczego, odpowiadającego tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę. W takim przypadku Klient ma prawo nieprzyjęcia tego świadczenia i odstąpienia od umowy w terminie 10 dni. Ponieważ koszty zwrotu takiego towaru ponosi Sprzedający, przed odesłaniem towaru zalecane jest skontaktowanie się Klienta ze Sprzedającym w celu ustalenia nieuciążliwego dla Klienta sposobu odesłania towaru, w tym rodzaju przesyłki zwrotnej oraz firmy, za pośrednictwem której przesyłka zostanie odesłana. Z uwagi na stałą współpracę Sklepu z firmami kurierskimi, odesłanie towaru za pośrednictwem współpracującej ze Sklepem firmy kurierskiej jest z reguły tańsze, a dla Klienta mniej uciążliwe niż w przypadku samodzielnego zlecenia usługi kurierskiej przez Klienta.
Data aktualizacji: 2016-09-26 15:54:00